بهترین کارت گرافیک گیمینگ

راهنمای خرید بهترین کارت گرافیک گیمینگ | بهار 1403

راهنمای خرید بهترین کارت گرافیک گیمینگ

سلام خدمت تمامی گیمر های عزیز سایت برای این ساعت شما لیستی از بهترین کارت گرافیک های گیمینگ برای آغاز سال نو و بهار 1403 خدمت شما معرفی میکنیم . کارت گرافیک ها را بر اساس بازه های قیمتی برای شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید .

بهترین کارت گرافیک گیمینگ تا بازه قیمتی 15میلیون تومان

بهترین انتخاب از برند انویدیا (RTX 3060)

با قیمت کمتر از پانزده میلیون تومان انتخاب‌های بسیار زیادی از انویدیا مانند RTX 3050 و RTX 2060 دارید. ولی با توجه به وضعیت قیمت‌های حال‌حاضر در ایران انتخاب این کارت گرافیک گیمینگ بسیار به‌صرفه‌تر از گزینه‌های دیگر است. این کارت‌گرافیک با هشت گیگابایت حافظه GDDR6 به سادگی از عهده اجرای بازی‌های به‌روز برمی‌آید ولی باید به کیفیت‌های Low و Medium رضایت دهید.

RTX 3060

بهترین انتخاب از ای‌ام‌دی (RX 6600)

در این بازه قیمتی انتخاب کارت‌ گرافیک از ای‌ام‌دی چندان توصیه نمی‌شود ولی RX 6600 انتخاب نسبتا مناسبی به حساب می‌آید. این کارت گرافیک به‌نسبت RTX 3060 از قدرت کمتری برخوردار است ولی تقریبا با آن هم‌قیمت است. به همین دلیل اگر طرفدار پروپا قرص ای‌ام‌دی هستید این کارت گرافیک را خریداری کنید در غیر این‌صورت RTX 3060 گزینه بهتر و معقول‌تری به حساب می‌آید.

RX 6600

بهترین کارت گرافیک گیمینگ تا بازه قیمتی 20 میلیون تومان

بهترین انتخاب از انویدیا (RTX 4060)

با بودجه تا بیست میلیون تومان می‌توانید برادر جوان‌تر ولی قدرتمند‌تر RTX 3060 یعنی RTX 4060 را تهیه کنید. این کارت گرافیک گیمینگ با وجود اینکه در بازارهای جهانی از نسل قبل خود ارزان‌تر است ولی نسبت به نسل قبل خود ۲۰٪ در حالت عادی و ۳۵٪ در حالت اورکلاک (Overclock) در عملکرد بهتر است و انتخاب ارزنده‌تری برای گیمرها به‌حساب می‌آید.

RTX 4060

بهترین انتخاب از ای‌ام‌دی (RX 6600 XT)

نسخه تقویت شده RX 6600 که RX 6600 XT نام دارد یکی دیگر از کارت‌ گرافیک‌های گیمینگ ای‌ام‌دی است که قیمت تقریبا یکسانی با RTX 3060 دارد ولی تا ده درصد می‌تواند از آن بهتر باشد ولی در مقایسه با RTX 4060 حرفی برای گفتن ندارد. لازم‌به‌ذکر است که از زمان عرضه این کارت گرافیک مدت طولانی‌ای گذشته و از تکنولوژی‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کند اما خرید آن نسبت به قیمتی که در ایران دارد نسبتا منطقی است.

RX 6600 XT

بهترین کارت گرافیک گیمینگ تا بازه قیمتی 30 میلیون تومان

بهترین انتخاب از انویدیا (RTX 4060 Ti)

پسوند ti یا تیتانیوم بیانگر ارتقا یافته بودن کارت گرافیک است و کارت گرافیک‌هایی مانند RTX 4060 Ti که این پسوند را دارا می‌باشند فرکانس موثر و حافظه‌گرافیکی بیشتری دارند. همین موضوع باعث شده تا این کارت گرافیک نسبت به نسخه پایه خود تا ۳۵٪ عملکرد بهتری داشته باشد. این کارت گرافیک با توجه به قیمتی که در بازار‌های جهانی دارد، یکی از خوش‌قیمت‌ترین کارت‌ گرافیک‌های بازار ایران لقب بگیرد.

RTX 4060 Ti

بهترین انتخاب از ای‌ام‌دی (RX 6900 XT)

اگر قصد خرید یک کارت گرافیک گیمینگ ای‌ام‌دی با هزینه‌ای کمتر از سی میلیون تومان را دارید، کارت گرافیک RX 6900XT مناسب شماست. این کارت گرافیک با شانزده گیگابایت حافظه GDDR6، در مقابل هیچ بازی‌ای مغلوب نمی‌شود و می‌تواند پاسخگوی رنج وسیعی از کاربران با سلیقه‌ها و نیازهای متفاوت باشد. این کارت گرافیک باوجود سن بیشتر نسبت به RTX 4060 Ti تا ۳۰٪ عملکرد بهتری دارد و ارزش متحمل شدن هزینه بیشتر را دارد.

 

بهترین کارت گرافیک گیمینگ تا بازه قیمتی 40 میلیون تومان

بهترین انتخاب (RTX 4070)

اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و میخواهید با وضوح و کیفیت بالایی به تجربه بازی‌ها بپردازید کارت گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 یکی از گزینه‌های همه فن حریف به حساب می‌آید. به‌صورت کلی RTX 4070 تا حد بسیار زیادی شبیه برادر بزرگتر خود یعنی RTX 4070 ‌ti است. هر دو از پردازنده گرافیکی استفاده می کنند و هر دو دارای یک رابط حافظه ۱۹۲ بیتی با ۱۲ گیگابایت حافظه ویدیوئی هستند.

اما تفاوت اصلی این‌دو، این است که RTX 4070 از هسته‌های CUDAی کمتری برخوردار است و به همین دلیل تا ۲۰٪ در شرایط مختلف ضعیف‌تر عمل می‌کند. اگر قصد خرید یک کارت‌ گرافیک گیمینگ سطح بالا را دارید و نمی‌خواهید به اندازه RTX 4070 ‌ti هزینه کنید این کارت گرافیک می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.

RTX 4070

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Watch videos from the guy’s viewpoint to feel just like you’re right in the middle of the action and
    obtain a good view! You can get big booties in pretty much any other category you can think of!
    Whether you’re into curvy teenagers, sexy MILFs, or thick Asians,
    they all have an area here. Browse the bouncing, backshots,
    and amazing action in group intercourse, gangbangs, anal, one-on-one, and much
    more. http://stolica-energo.ru/bitrix/rk.php?goto=https://tinylink.onl/Icfc

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *